diumenge, 12 de febrer del 2017

Experiència VUDOIR de la Sarah Nogués

Aquest és el mail per donar a conèixer l'experiència VUDOIR a altres companys de la Sarah.


Vaig conèixer Vudoir a través de la xerrada que vas organitzar on ens van parlar del Z Generation Board un nou projecte que estaven fent on durant tres mesos es reunirien amb 10 joves per parlar de diferents temes i viure una experiència emprenedora.

Em va semblar un projecte molt interessant pel qual vaig decidir apuntar-me. Van passar unes setmanes i vaig saber que havia estat escollida i uns dies més tard vam començar amb les reunions.

Ens reuníem un cop al mes i parlaven de diferents temes que ens proposaven on compartíem opinions.

Passats els tres mesos m'han donat altres oportunitats, com assistir a reunions que eren del meu interès o participar en un programa de ràdio en el que vam anar a parlar de Vudoir.

Ha sigut una gran experiència i encara no s'ha acabat perquè seguim pensant en nous projectes. Recomano molt a la gent que s'apunti i tingui l'oportunitat de formar part d'una empresa durant un temps.

Moltes gràcies per haver organitzat la presentació i que això fes pugues conèixer Vudoir.

Moltes gràcies a Sarah per  compartir la teva experiència i per ser tant  emprenedora. 
Cristina Blaya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada